måndag 1 november 2010

NY blogg-design

Hallen fyllde precis 20 år, jag fyllde precis 23 (då Kjell och Bio åt upp allt mitt godis jag fått av barnen på träningen), Kulle fyller snart 34 (dock uppför han sig mot mig som att han skulle fylla 14) och BLOGGEN fyllde precis 1 år. Den 5te oktober 2009 skrev jag det första inlägget men långt ifrån sista för ETK. "Tillbaka på hemmaplan". Ett år har gått och allt har varit UNDERBART (förutom den jäkla matchen mot Burlöv och att Kulle är min chef)

Tänkte jag skulle fira det med en makeover av bloggen. Tyckte den var lite trist som den var så jag har gjort om den lite, hoppas alla gillar det! Den är lite mer levande nu med VIDEOS från olika händelser i ETK (i det högra fältet) samt med bilder från spännande dagar i hallen. Ni får gärna säga vad ni tycker på träningen (men med risk för att det blir löp-träning istället för tennis)

NOTERA att videosnutten som heter "Penti spöar Råger på träning" där Penti är min elev och Råger är Kulles elev under fredagskvällens vuxenträning. Observera att Penti närmast i bild vinner 2 raka poäng. Kan det ha med tränaren att göra? Tycker styrelsen ska ta sig en titt på detta och en funderare på vem som egentligen ska ha mest lön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar